رسوایی اهالی دروغ در مرقد امام راحل در 14 خرداد 1394

در منطق فکری اینان اصلاح و اصلاح طلبی بالاترین جرم است و حال آنکه در ایام تولد مصلح آخر الزمان و منجی عالم بشریت (عج) هستیم که خواهد آمد تا جهان را از وضع کنونی که در آن گرفتار آمده نجات دهد و شرایط بشریت را اصلاح نمایند، و اصلاحات همچون آینه ای امین و اصلاح طلبان در واقع آینه دارانی هستند که آینه ایی در مقابل عده ایی گرفته و چهره واقعی اشان را به آنان می نمایانند و اگر به قول شاعر چهره ی کریهی در آن می بینند باید گفت که «خود شکن، آینه شکستن گناست». لذا عده یی که چهره نامناسب خود را نقد منطقی اصلاح طلبان دیده اند با هرکه به هر نوعی به اصلاحات و جماعت اصلاح طلبی مرتبط شود، کینه دارند و او را مورد تضیقات، تهمت، افترا، هتک حرمت، حذف و قرار می دهند؛ 

حتی اگر این شخص جناب حاج سید حسن خمینی، سردمدار خاندان شریف بنیانگذار این انقلاب (ره)، رییس موسسه حفظ آثار و ارزش های خمینی کبیر باشد و حتی اگر او در کنار قبر پدرجدشان، به نمایندگی از بیت شریف امام مشغول سخنرانی و خوش آمد گویی مهیمانانِ مراسم رسمی رحلت بزرگ خاندان خمینی و در مقابل چشم تشنه تمام جهانیان باشد؛ برای اینان فرقی نمی کند که سفرای خارجی حاضر در کشورمان و تمام دوربین ها و خبرنگاران عالم تماشگر و ضبط کننده ی جدال آنان برای قدرت در یک مراسم رسمی و عمومی باشند، همچنین برای آنان فرقی نمی کند که نمایندگان نهضت های اسلامی منطقه در این مراسم شاهد جدال قدرت طلبی رسوای آنان در ام القرای جهان شیعه و اسلام باشد و ببینند که چگونه بی پروا و بی هرگونه رعایت ضابطه ایی اخلاقی و فاش رقیب سیاسی خود و رییس بیت شریف بنیانگذار انقلاب را له و رسوا کنند که البته رسوایی نثار ظالم خواهد شد و نه مظلوم که در مراسم ختم پدرش هم امنیت ندارد؟!!. این جا اخلاق که چه عرض کنم، انسانیت و مسلمانی هم مرده است که صاحب عزا در مراسم عزایش و در مقابل تمام میهمانانش مورد تعرض قرار می دهند و قصد رسواییش را دارند. این نه مسلمانی است و نه انسانیت که هیچ آزادمردی به این امر راضی نمی شود و به هر معیاری که معتقد باشی بدین ظلم راضی نخواهی شد.
دیروز که به مناسبت رحلت بنیانگذار این انقلاب، وارث رسمی، قانونی و عرفی خمینی کبیر به مناسبت 14 خرداد در مرقد امام مشغول سخنرانی بود، عده ایی هتاکی را به حدی رساندند که در مقابل چشم همه (ایرانی و میهمانان خارجی) قصد داشتند که سخنرانی فرزند یادگار امام راحل عظیم الشان را مختل کنند و به زعم خود با شعار «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» عقده گشایی سیاسی کردند و برایشان مهم نبود اگر این کارشان منجر به برهم خوردن مراسم رسمی رحلت امام گردد که حرمتی برای امام و مکان و زمان هم قایل نبودند. اما این شعاری که پشت آن مخفی شدند تا رقیب سیاسی خود را بنوازند نیز دروغی بیش نبود بلکه اینان به عشق رهبر نیامده بودند که همو گفته که هر دهانی به تفرقه باز شود همان دهن و سخنِ دشمن است (نقل به مضمون). اما سردمداران این حرکت زشت حتی به شعارهایی که پشت آن مخفی شده و مقاصد سیاسی خود را از ورای آن دنبال می کنند هم اعتقادی ندارند که اگر واقعا به همین رهبری که شعار عشقش رامیدهند هم اعتقاد داشتند، تحمل می کردند تا صاحب مجلس عزا یعنی حاج سید حسن آقا سخنان خود را بیان دارند و میهمان بیت شریف امام را خوش آمد بگویند و این حق را از او (به عنوان نماینده بیت شریف امام) که صاحب این مراسم و حق مسلم او بود، دریغ نمی کردند.
این برخورد هایی که با خاندان امام راحل و السابقون این انقلاب می شود انسان را به یاد زمان پیامبر اکرم (ص) می اندازد و منطق عمل آنانی که در آن زمان با خاندان پیامبرشان آن کردند را تطهیر می کند که 1400 سال پیش در اوج نفهمی آن کردند که نباید می کردند، انسان می بیند که در آن موقع هم کسانی بودند که حرمت بیت رسول (ص) و خاندانش (ع) را نداشتند و آن کردند که نباید می کردند. امان از سیاست و قدرت طلبی که می گویند پدر و مادر نمی شناسد، که باید گفت دین و ایمان هم نمی شناسد و حتی ادب احترام و اخلاق را هم که از پیش پا افتاده ترین خصایص برای هر انسانی است را زیر پا می گذارد و بیت امام را در مراسم امام می خواهند رسوای عام و خاص کنند ولی باید گفت که این بی ادبی را به حساب امام و خاندانش نخواهند نوشت که به حساب سردمداران این حرکت خواهند و نوشت و تاریخ و عقلا قضاوت خواهند کرد که بر سر این انقلاب و انقلابیونش، این جماعت چه آورده و می آورند. امروز کسانی که هزاران میلیارد از این مردم تحریم شده و غارت شده ی تحریم، بردند، به راحتی می گردند و اصلاح طلبان حتی در کنار حرم امام خود هم امنیت ندارند. فاین تذهبون یا اولی الاباب،

 

بدست mostafa111 در ژوئن 5, 2015 

+ نوشته شده در یکشنبه هفتم تیر ۱۳۹۴ ساعت 4:7 AM توسط سید مصطفی مصطفوی  | نظرات

نظرات (1)

Rated 0 out of 5 based on 0 voters
This comment was minimized by the moderator on the site

جایزه نوبل، شیعه، سید حسن خمینی!

قبل از هر چیز به این خبر توجه کنید.

سید حسن خمینی:
باید کاری کنیم لیست برندگان نوبل همه شیعه باشند.
سید حسن خمینی در افتتاحیه هفتمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت:
بچه شیعه ها باید دانشمندان تراز اول جهان باشند.
امروز «علم» قدرت اول جهان است و اگر سابقاً قدرت به شمشیر بود، امروز به علم است.
باید کاری کنیم دیگران لیست نوبل را هرچه نگاه می کنند بگویند این شیعه مرتضی علی(ع) است؛ شیعه بالاتر از این تبلیغ نمی خواهد.
پایان خبر

این حرف ها از هر کسی عجیب است و از سید حسن خمینی عجیب تر!
و اما چند نکته:
۱- اصلاً علم با مذهب چه ربطی دارد که توقع داشته باشیم شیعیان سرآمد باشند؟
۲- نود و نه درصد شیعیان مثل پیروان سایر ادیان و مذاهب شیعه مادرزادی هستند و یک صفت مادرزادی چگونه میتواند باعث سرآمدی در علم و بالاتر از آن سرآمدی در نوبل شود؟
۳- سید حسن یادش رفته که در کشوری زندگی می کند که حاکمیت آن که اتفاقاً مفتخر به شیعه ناب است، اساساً نه رابطه خوبی با نوبل دارد و نه بسیاری از شاخه های علم که نوبل برای آن جایزه می دهد را قبول دارد و یا حداقل با معیارهای آن ناساز است!
۴- جناب سید حسن؛ اصلاً گیریم که شیعیان باید سرآمد نوبل بگیران جهان باشند! سوال این است که «مجمع جهانی اهل بیت» را چه به نوبل؟ اینها در سطح نوبل که نه، در سطح امتحان دبیرستانی رشته های نوبلی میتوانند نمره قبولی بگیرند؟
ضمنأ یادتان باشد که بودجه این مجمع را همان حاکمیتی می دهد که به نوبل اعتقادی ندارد!
۵- تا کی قرار است همه چیز را در کشور مذهبیزه کنیم؟ مگر از مذهبیزه کردن سیاست سودی برده ایم که به دنبال مذهبیزه کردن علم هستید؟
۶- جناب سید حسن؛ اگر الان یک ایرانی سنی مذهب و یا پیروان سایر ادیان مثل مسیحیان، زرتشتیان، کلیمیان و حتی خدا ناباوران در یک رشته علمی و یا در نوبل به موفقیتی دست یابد، باعث افتخارتان نیست، یا باید حتماً شیعه باشد؟
۷- اینکه دیگران را تشویق به علم و بردن جایزه های معتبر علمی کنید، امری پسندیده است اما حداقلِ انتظار از شما این است که بعنوان یک ایرانی، آرزوی موفقیت همه ایرانیان را داشته باشید.
در پایان ذکر این نکته لازم است که این صحبت جناب سید حسن ضربه شدیدی بر این باور زده که در میان آخوندها، آدم خوب هم پیدا میشود!

پی نوشت:
از دیروز که این خبر را دیدم، منتظر ماندم تا تکذیب یا اصلاح شود ولی نشد!

احمد گنجی
۱۳ شهریور ۱۴۰۱

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان.
Rate this post:
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

دیدگاه

چون شر پدید آمد و بر دست و پای بشر بند زد، و او را به غارت و زندان ظالمانه خود برد، اندیشه نیز بعنوان راهور راه آزادگی، آفریده شد، تا فارغ از تمام بندها، در بالاترین قله های ممکن آسمانیِ آگاهی و معرفت سیر کند، و ره توشه ایی از مهر و انسانیت را فرود آورد. انسان هایی بدین نور دست یافتند، که از ذهن خود زنجیر برداشتند، تا بدون لکنت، و یا کندن از زمین، و مردن، بدین فضای روشنی والا دست یافته، و ره توشه آورند.

نظرات کاربران

- یک نظز اضافه کرد در بازی با دکمه های آغاز مجدد جنگ...
بالاخره فشارهای لابی صهیونیستی به آمریکا جواب داد و بایدن به اسرائیل برای پاسخ به ج. اسلامی چراغ سبز...
- یک نظز اضافه کرد در بازی با دکمه های آغاز مجدد جنگ...
شروع شد مجلس نمایندگان آمریکا شدیدترین لوایح را علیه ایران تصویب کرد مجلس نمایندگان آمریکا در پی ...