جوک های دریافتی زمان انتخابات 24 خرداد 1392

+ نوشته شده در سه شنبه دوم مهر ۱۳۹۲ ساعت 16:0 شماره پست: 328

مطلب بصورت موقت و بدون نمایش در وبلاگ ثبت شده است

ترکیبات جنتی : ۲٪ خاک - ۳٪ آب - ۹۵٪ مواد نگهدارنده

راز انقراض دایناسورها کشف شد. اونا تخم می گذاشتند جنتی املت درست می کرد.

تنها چیزی که یارانه یی نشد رفاقت بود آن هم چون نتوانستند قیمت روش بگذارند یارانه یی اش نکردند.

فرق عروسی و انتخابات چیست؟ تو عروسی همه می آیند تا ترتیب یک نفر داده بشه ولی در انتخابات یکی می آید تا ترتیب همه را بده.

همه جا سخن از مرغ است و هیچکس از خروس نمی گوید چرا که در این جا سیر شدن مهمتر از بیداری است.

صدا و سیما به دلیل پخش برنامه مفرح مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری تا اطلاح ثانوی از پخش برنامه خنده بازار خودداری خواهد کرد.

در صفحات روزنامه قانون بخوانید رفسنجانی ها قربانی مشروبات دست ساز.

مراحل بعدی مناظرات کاندیدا های ریاست جمهوری کشیدن نقاشی با آبرنگ- طناب کشی - حبس نفس - زوووو - اسم و فامیل - مسابقه ماست خوری با دستان بسته.

عجایب هفت گانه کاندیدا های ریاست جمهوری : هفت نفر دکترند یک نفر مهندس - هفت نفر عینکی اند یک نفر بی عینک - هفت نفر غیر اخوند یک نفر اخوند -هفت نفر ریش دارند یک نفر بدون ریش - هفت نفر اصولگرا یک نفر اصلاح طلب - هفت نفر راست دست یک نفر چپ دست - هفت نفر سر کار و نخودی یک نفر رییس جمهور.

چنین گفت کورش به محمود مشنگ - کی ای چشم و ابرو کاپشن قشنگ - که از شرم گفتار و کردار تو - جهان بهر ایرانیان گشته تنگ - تو ابله تونستی در این روزگار - بشاشی به کشور چنین آشکار - گمان کرده یی مردم ما خرند - که با یارانه دادن به تو حق دهند.

احمدی نژاد بعد از اتمام مدت ریاست جمهوریش خطاب به مامانش : مامان کارم تمام شد بیا منو بشور.

گفته می شود که قالیباف اصلیت غیر ایرانی (ازبک) دارد.

هاشمی به یک زن لبخند زد. خاتمی با یک زن دست داد. احمدی نژاد یک زن را بغل کرد ببنیم رییس جمهور بعدی کار را تمام می کند؟!

ما رنگ عوض نکردیم و هنوز "سبز" یم این رنگ بنفش که بر تنمان کرده اند کبودی باتوم های سال ۱۳۸۸ هست. آخر فریاد سکوتمان جواب داد. دورود به هاشمی - سلام بر خاتمی و روحانی و سلام بر تنها ترین سردار میر حسین موسوی.

ماه آینده احمدی نژاد و خانواده سوار بر پشت وانت به سوی گرمسار رهسپار و این آواز را سر خواهند داد - یادش بخیر پارسال بهار دسته جمعی رفته بودیم نیویورک.

پیامک جلیلی به کاترین اشتون در شب شکست : بیداری ! حالم بده !

فردای انتخابات: فردا تجمع میلیونی در میدان آزادی به نشانه اعتراض به تقلب در انتخابات - به ما بپیوندید. (کانون هواداران مهندس غرضی)

فردای انتخابات : پایان هشت سال دفاع مقدس ۲ را به مردم ایران تبریک می گوییم.

اطلاعیه شماره ۲۳ ستاد انتخابات کشور : از هموطنان ... که شناسنامه خود را در صندوق رای انداخته اند درخواست می شود فردا صبح جهت دریافت شناسنامه خود با در دست داشتن اصل برگه رای به شعبه مورد نظر مراجعه نمایند.

 

بعد از اعلام نتیجه انتخابات : این خدا ما ظرفیت این همه شادی را نداریم سکته نکنیم خوبه بزنه این وسط جنتی هم بمیره.   

You have no rights to post comments

دیدگاه

چون شر پدید آمد و بر دست و پای بشر بند زد، و او را به غارت و زندان ظالمانه خود برد، اندیشه نیز بعنوان راهور راه آزادگی، آفریده شد، تا فارغ از تمام بندها، در بالاترین قله های ممکن آسمانیِ آگاهی و معرفت سیر کند، و ره توشه ایی از مهر و انسانیت را فرود آورد. انسان هایی بدین نور دست یافتند، که از ذهن خود زنجیر برداشتند، تا بدون لکنت، و یا کندن از زمین، و مردن، بدین فضای روشنی والا دست یافته، و ره توشه آورند.