دوست دارم زنده بمانم و فرصت دیدن بیشتری را بیابم، اما چه کنم که شمشیر بدستی به نام مرگ، دنبالم کرده و در پسم میدود، و به عجله ام می اندازد تا حتی از دیدن و لذت بردن از آنچه در آن غرقم نیز بازم دارد. مرگ اندیشی با ما این چنین کرد، حال آنکه باید لذت زندگی را چشید.
ناقوس دمادم مرگ، ما را دچار ندیدن، و دوری از لذت زندگی می کند
آخرینها از مصطفی مصطفوی
- نوبت به نوبت، از ما نیز، این موج بگذرد
- ترامپ در محاصره چهار غول قوی پنجه
- آه ای دروازههای مرگ! همچنان باز بمانید
- «خودت بودن در دنیایی که مدام سعی میکند از تو چیز دیگری بسازد، بزرگترین دستاورد است» R. W. Emerson
- اندیشورانی که اندیشه آنان در پیچهای تند تاریخ به داد ملتهاشان رسید – ادی شانکارآچاریا









