×

Warning

JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING

بعد از 41 سال در کجا قرار داریم؟

سالگرد پیروزی، بهترین زمان برای حسابرسی است،

اکنون بعد از گذشت 41 سال از پیروزی انقلاب 1357،

اگر به شعارها و خواست های اصلی انقلابیون بازگردیم،

در کجای کار قرار داریم؟

Comments (0)

Rated 0 out of 5 based on 0 voters
There are no comments posted here yet

Leave your comments

  1. Posting comment as a guest.
Rate this post:
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
Type the text presented in the image below

نظرات کاربران

یرواند آبراهامیان تاریخ نگار ارمنی و پژوهشگر تاریخ معاصر ایران: "درخواست بعضی معترضان برای کمک خارج...
خبرگزاری دانشجو: نتانیاهو: چشم اندازی در نظر داریم به عنوان یک سامانه کامل، در واقع یک شش ضلعی از ائ...